Tog en sväng till fannys pappa



Här satt isa, jag, fille och fanny och mös när regnet bara öste ner och kollade på en film.

Hejsan alla!
idag så åkte jag, fille och isa hem till fannys pappa som bor borta vid danderyd, så det tog ungäfer 20-30 min att åka dit med bil.
vi kom fram vid 11 och åkte ner till ica för att köpa snacks och sen  började vi kolla på en  film och det vart 13 snart 30.
 Såklart myste vi lite med fannys lilla syster nellie som bara är ett halv år ursöt, tyvär så fick jag ingen bild på henne men,men.
Efter det åt vi lunch och åt en glass och pratade och skarattade såklart gjorde jag bort mig lite men det var faktiskt roligt :)
Nu ska jag städa mitt rum och vid halv 7 ska jag vara hos emmie ska på middag hos henne.

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0