Hur ska man kunna lita på vädret?

hejsan  bloggen har inte skrivit så mycket den senaste tiden har inte haft ork eller lust.....
Men är i alla fall på landet nu, idag så tränade jag och syster första gången sen jag stukade foten men det gick bra.
Vet inte vad jag ska säga är ganska trött på det här konstiga vädret jag kollar på olika sidor och det står olika saker om vädret, ena står det att det ska bli en stor sol och på det andra så står det att det ska regna vad ska man lita på?
Jag har bara lust att ta på mig något tiktigt fint som är sommrigt älskar sommarkläder.
Ska nog säga hejdå imorgon ska jag gå upp kl 9 om det är fint väder, jobbigt här är det inge sommarlov ;)


avslutar en bild från fannys lägenhet, den kvällen var jag, fanny och isa jätte flummiga och hade så JÄ*LA  KUL
bara så ni vet gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0