nytt i garderoben

Hejsan bloggen var ett litet tag sen.
Eftersom att vi har varit på landet nu väldigt länge så åkte vi hem och som tur har mamma fått sin lön så vi åkte till stinsen för att köpa jeans till mig. Tyvär så hittade jag inga jenas i stinsen men jag hittade en jätte cool väst med nittar på *great* Så vi åkte en titt till kista och där inne på hm hittade jag ett par jätte sköna och snygga jenas så dom fick följa med mig hem.
När jag kom hem så målade jag mina naglar SVARTA det tycker jag är snyggt och kollade lite på one tree hill medans det torkade.
Sådär nu börjar jag närma mig slutet och här kommer mina 2 inköp


Värt från gina tricot 299kr men var på rea 99 kr


jeans kommer från hm och kostade 399kr

kram louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0