sleepover

hej alla!

igår kväll sov jag hos fille men allie och fanny.
Vi hade det super kul och kollade på värdes bästa film, ni vet inte hur sorlig den var jag och fanny bölade typ hela filmen:)
Men sen vart man ju flummig igen.
Tog en bild från allie.
Idag så har jag inte gjort så mycket gick hem från fille typ kvart över 2.
När pappa kom hem så sprang vi spåret som är 2.9km långt och jag skojar inte jag höll på att dö!!
okej nu ska vi inte prata tråkigt ikväll blir det mys i sägen och lite one tree hill, det trötnar man aldrig på eller vad säger
ni?
Nu ska jag gå.

kram Lollo


fille fanny jag och allie<33

Kommentarer
Postat av: Dilaan D

SV; Aha med det e jättefint. :D Hur har din dag varit??^^

2009-07-30 @ 15:49:07
URL: http://Dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0