Regnet öser ner:)

hej alla!

nu sitter jag vid allies dator, vi kollar nämligen på *marley and me* har redan sätt den så det är därför jag sitter lite vid datorn.
Allier och sara sitter i sägen och bara skrattar, hahaha...

Men vet ni vad jag kom på att jag inte har berättat om dagen idag :O
Det började med att jag skulle vara med allie och johanna men sen så kunde inte hon så då var vi med sara.
Det vart faktiskt väldigt mycket skartt idag så det var roligt.
Men det var också roligt för att vi fick träffa isabelle som har varit borta väldigt länge, så det var också kul:)
Sådär nu ska jag försöka fokusera på filmen såjag måste nog säga hej då.

Kram!


sara, jag och allie  tidigare idag:)

Bild från allies dator


BTW, sara öppnade fönstret precis och då såg vi att det spö regnade;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0